陸永細女唔食蘋果 搏媽媽嘴:蟻蟻你食吖!

@ UPower

哦…開始識搏嘴添!

陸永與太太Reina的一對寶貝女陸一穎(Hannah)和陸一心(Simsim)活潑可愛,深受網民歡迎,但有時都會激到媽媽「紮紮跳」。Reina在社交網台上載一段短片,見到Simsim很用心地做勞作,Reina期間叫她「快啲食個蘋果啦」,結果被Simsim拒絕。當Reina繼續勸囡囡吃,否則就畀蟻蟻吃時,Simsim竟回覆說:「蟻蟻你食吖食吖食吖…擺落地下…」,更講得出做得到,隨即將個蘋果扮作要放落地。

Simsim將蘋果扮作要放落地,搞到媽媽好無奈。

片中無交代誰勝誰負,但Reina就在帖文Hashtag了「我應該點畀反應」、「佢唔問番我佢係咪好有愛心我做咩要投降」。

除了食蘋果,Reina又分享了叫Simsim夾頭髮時又駁嘴。話說她見到囡囡的頭髮蔭遮眼,於是着Simsim將頭髮夾好,結果囡囡神回:「我依家唔係做正經嘢,唔想扮正經囉」,Simsim都好口齒伶俐呀!

Tagged:

Facebook Conversations