劉佩玥寧被講「收兵」唔想被話水性陽花

@ UPower

阿Moon想「收兵」話咁易啦...

阿Moon話目前只想努力事業

29歲的劉佩玥(Moon)最近在TVB新劇《跳躍生命線》首次擔正,同何廣沛和男神馬德鐘合作,令她每日開工都好似享受。提到早前被影到跟周志文疑似錫錫,但就拒認戀情,她解釋一日未穩定也不會公開,寧被話「收兵」。 

阿Moon日前出席活動時指頸部照超聲波有三粒淋巴核黐埋,抽組織化驗幸好是良性。

早前阿Moon跟周志文等一班朋友出海時,疑似在浮牀上咀嘴,阿Moon被指跟周志文拍拖卻不肯認,阿Moon解釋本身對感情事好認真,所以一日感情未穩定都不會公開戀情,「講真我寧願畀人話我收兵,好過話我水性陽花,不斷換男朋友,同埋我父母思想好保守,所以我唔想佢哋擔心,不過我都好羡慕人哋公開放閃,自己都希望早日搵到真命天子公開。」

拒認同周志文的緋聞。

問到是否因周志文多緋聞令她欠安全感,阿Moon就力撐男方,「佢係我好珍惜同愛錫嘅朋友,佢係好善良嘅人,以往嘅緋聞只係佢冇專登澄清啫!」

阿Moon就力撐周志文是好善良的人。(資料圖片)

阿Moon話目前只想努力事業,感情事低調處理。提到新劇同好兄弟何廣沛演情侶,阿Moon話有商有量好舒服。阿Moon劇中與何廣沛演一對,因兩人早在15年合作《四個女仔三個BAR》時認識,演得特別舒服,「我哋識咗太多,本身係好兄弟,平日都成日鬥嘴,同套劇關係幾似。」

同好兄弟何廣沛演情侶

不過,講到跟自小勁冧的男神馬德鐘合作,阿Moon坦承既緊張又興奮,「我細個最多時間睇電視就係睇住佢,嗰時已經覺得佢好有型,見到佢感覺好神奇,真係有好多回憶,佢都知我好仰慕佢㗎!合作後更加欣賞佢,佢冇架子,又照顧成組人,係個好好嘅前輩嚟!」

劇中馬德鐘演阿Moon姐夫,令她有好多機會對住男神。

Tagged:

Facebook Conversations