為kay再開金口 古天樂拒一齊登台:唔好要我唱Live

@ UPower

大家應該好想聽古仔唱「今期流行」~

麥浚龍(Juno)與謝安琪(Kay)昨晚開騷,其中播放了古天樂赤裸剃髯片段和歌聲送彩蛋的年度企劃,最重要係古仔在mv中大開金口唱歌。

原來是古仔早前拍攝麥浚龍執導電影《風林火山》,麥浚龍請來古仔演出mv,做Kay 第二任丈夫藍定凌,並再開金口跟Kay合唱《(一個男人)一個女人和浴室》。古仔直言:「我唔擅長唱歌,但《一個男人》唔單係首流行曲,係整個故事嘅一部分,一個回憶,我以藍定凌嘅身份去唱,係一個表演,有劇情,就如一部電影,所以我試,假如真的會拍成電影,我也會期待。」

是次錄音愉快順利,古仔與Kay直言這次合作十分有趣,Kay打趣謂相約古仔一齊登台,古仔聞言即耍手:「做咩都得,唔好要我唱Live,呢首歌歌詞句句唔同,冇重複,我揸起支咪已有壓力喇。」

Kay笑說:「今次以大家角色出發去唱歌,有別以往典型唱法,不再單純只係歌者演繹一首單曲,有角色有情緒,我相信大家聽歌後會感同身受,想有個咁好嘅老公。」

Tagged:

Facebook Conversations