處男騷拒騷肌 胡鴻鈞:點解開騷就要除衫?

加一 @ UPower

Huber話要等條件好啲先除......

洪卓立(Ken)和胡鴻鈞(Hubert)等出席《飲食業安全獎勵計劃頒獎禮》,Hubert直言愛吃,但自認做生意沒頭腦同錢,所以專注幕前工作較好。

胡鴻鈞

提到將於下月9日在會展開處男騷,Hubert坦言不想失禮,已選定嘉賓和歌單,雖然有跳舞部份,但不會太大郁動。可會騷肌?他說:「點解開騷就要除衫呢?大家要撇除呢個概念,我不介意,但要條件好啲先。」

胡鴻鈞講到明開騷有跳舞但不太郁動。
唔騷肌可以騷才藝!(網上圖片)

而Ken則表示一直想做飲食生意,兩年前有朋友提議夾份在台灣開串燒店,但礙於太忙擱置了,透露最想退休後開居酒屋賺錢,「玄學師傅話我30歲前不適合做生意,就算做生意要同屬龍、牛夾份,之前做電競生意遇人不淑,所以覺得做生意要夾啱人。」

洪卓立、曾樂彤

樂壇頒獎禮將至,Ken笑言一定投票給師妹曾樂彤,又讚對方唱歌好聽、人又好,和藹可親,「佢有個特點係上台前好緊張,但上到台唔覺佢好緊張,新人好難得。」對於師兄張敬軒與古天樂、陳奕迅等角逐「叱咤樂壇頒獎禮」的「我最喜愛男歌手」,Ken直言今次是世紀惡鬥,但會揀張敬軒。師妹曾樂彤也力撐張敬軒得獎,因為今年對方好努力,既出碟又開個唱。

洪卓立同師妹都撐師兄軒仔。

此外,提到圈外好友Joann被爆與關楚耀拍拖,曾樂彤以女方不是圈中人為由,不公開討論。

曾樂彤

Facebook Conversations