余德丞劉佩玥聖誕仍要工作 望新一年繼續好運

@ UPower

二人都話未試過同緋聞對象一齊過聖誕.......

余德丞(Dickson)和劉佩玥(Moon)最近獲馬會邀請擔任19年的「好運之星」,雖然二人都自認沒什麼橫財運,但兩人總算挺好運,特別一度昏迷死過重生的Dickson。不過二人聖誕都要工作,不會跟緋聞對象蔡思貝及周志文約會,而新一年二人就希望繼續在星途有好發展。 

Dickson和阿Moon獲馬會邀請擔任19年的「好運之星」。
Dickson和阿Moon趁聖誕節前夕,送香吻及心心給全港巿民。

平日很少賭馬的Dickson,話爸爸不喜歡買熱門的馬,「佢鍾意買冷門馬想贏多啲,我細個成日問佢點解唔買紅色框編號嗰隻,咁少冷門贏,佢就話我烏鴉口囉!」而阿Moon則笑指連抽獎都沒運氣,當日贏港姐全靠實力。

余德丞

不過,講到人生中最幸運的事,Dickson表示肯定是早前昏迷後成功蘇醒,「大家唔好話我行,我新年願望一定係身體健康。」阿Moon就說自己好知足,不會太多願望,「冇乜特別嘢想要,只想可以繼續做好啲,把握好每個機會,好似今年有機會憑《跳躍生命線》提名『最佳女主角』,算係一個進步。」

劉佩玥

談到聖誕這個浪漫節日,會否約緋聞對象一齊過?早前在社交平台貼上跟蔡思貝蜜照的Dickson就說,「唔係公開戀情,只係公開拉票,聖誕我去日本拍特輯,仲會帶埋媽咪去,思貝好似都唔喺香港啦!」阿Moon亦謂無約周志文,「我要去商演呀!同埋依家想努力搵錢養家,邊得閒拍拖呀!」

Dickson早前在社交平台貼上跟蔡思貝蜜照,被指想公開戀情。
Dickson入院期間,搞到余媽媽勁擔心,所以他決定去日本拍嘢帶埋媽咪同行當慰勞對方。
阿Moon跟周志文雖多次被影到拍拖,仍未肯公開關係。

Facebook Conversations