劉德華唱《情深的一句》 梁詠琪感觸眼濕濕

@ UPower

大家有睇過《烈火戰車》嗎?

網上圖片

四大天王之一的劉德華近日在紅館開演唱會,引來大量歌迷及娛樂圈中人前去捧場。周五(12月21日)晚上,梁詠琪就現身紅館做嘉賓,她聽到華仔唱出《情深的一句》時更忍不住眼濕濕,因為那是1995年上演的電影《烈火戰車》的主題曲。

網上圖片

Gigi更在Instagram貼文,大讚華仔令她勾起回憶:「係呀你無睇錯!我係摸住佢心口,佢係揸住我隻手呀!今晚在烈火戰車的23年後再聽到《情深的一句》令我想起戴住眼鏡的阿儀,同戴住頭盔的阿祖,特別感動!原來已經認識華仔23年,一直佩服你的做人做事的認真態度,是我一直非常尊敬的藝人,今日非常感謝你帶給我們這精彩的演唱會,和唱出《情深的一句》。」

網上圖片

聽著這首歌,Gigi說感覺是忽然回帶返去廿幾年前,令她非常感動甚至眼濕濕:「好感動!20年前喇,20年前我成個傻婆咁,o依家都係……!」

網上圖片

Facebook Conversations