告病假照跨區回校取功課 學生因為穿錯襪遭拒進校惹爭議

@ UPower

不過網民焦點好似變左做佢點解病假仲返學校......

中學時期告病假,多數學生選擇在家休息,不過亦有學生選擇回校取功課,不致明天上課時欠交功課。不過有學生因此回校取功課,卻因穿錯黑襪被拒校門外,讓他大感不滿並在網上發文。

設計圖片

「今日請咗病假,翻翻學校拎功課,已經着咗成套校服,但諗住返去幾分鐘,就求其着咗對黑襪。點知去到學校門口,書記姐姐就同我講我唔着都整齊校服,不得進入校門。」學生網民於社交媒體專頁「名校Secrets」發文,抱怨學校不夠通情達理。

網上圖片

這名學生繼續講故事:「我同佢講我住港島,特登返去新界好遠,可唔可以通融一下。點知佢竟然叫我去附近商場買過對襪(要白色,而且冇logo ),搵咗好耐都搵唔到,最後要問同學借襪先可以入到學校。」

網上圖片

學校或許可以選擇行個方便,讓病倒的同學拿一拿功課便離去,不過其他網民看到這個故事時,反而都錯重點,認為學生生病還回去拿功課才是有問題的地方。另外又有網民認為該學生無道理可言,全因是他違反校規在先,學校不能隨便為他改校規而行方便。

網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations