【情人節街訪】單身狗大反擊: 散!全部散!!

Ching Koo @ UPower

「誰人曾照顧過我的感受?」

2月14日係有情人嘅大日子。有情人當然會過上甜蜜嘅一日,但又有誰曾照顧過一班單身仔女嘅感受呢?(小編都不禁唱出:「誰人曾照顧過我的感受?」) 所以,今次小編特登搵到一班有情人、單身仔女做街訪,問吓佢哋情人節有咩感受?

面對情人節,一班單身仔女都覺得冇咩特別,回答:「冇氣氛呀」、「唔關我事」,被問到情人節有咩搞作,佢哋就話:「食飯瞓教」、「正常咁生活」、「睇醫生」,非常佛系,也有單身仔女覺得自己非常自由。

本網記者攝
本網記者攝
本網記者攝

雖然佛系,但單身仔女都有失守時候,總會唔小心見到情侶放閃。眼見情侶放閃,一班單身仔女就有說話講:「唔好喺我哋面前閃閃發光」、「忽略佢哋(情侶)囉」,更提醒情侶們「做好安全措施啦」,安全第一!

本網記者攝

雖然而家單身啫,但人生在世,總會遇上對的人。若然未有,只係Timing未到。唔知呢班單身仔女理想對象又係點㗎呢?佢哋又有咩想同返身邊嘅單身仔女講呢?想知就即刻去片!

Facebook Conversations