張智霖為聽「我愛你」狂冧靚靚 結果……

UP_PT @ UPower

真係恩愛到羨慕死人!!

張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚)經常夫妻檔合作,近日就參與內地綜藝節目《妻子的浪漫旅行2》,期間Chilam要接受令靚靚講出「我愛你」的任務。

網上圖片

Chilam一開始搞笑的表示只要送靚靚禮物,她就會開心的說:「老公,我愛你!」但他又指其實老婆並不是重物質的人,所以安排為她安排她最愛的BBQ活動,並選在沙灘搞,自覺夠晒浪漫!

網上圖片
網上圖片
網上圖片

不過,因為靚靚實在太餓,當她知道地點是沙灘後即瘋狂碎碎念:「這麼冷去沙灘,你說怎麼會浪漫呢?對嗎?但是既然他選了,我們就出吧。」到達目的地後,靚靚繼續碎碎念:「等一下他不要提出什麼我們吃完飯以後,什麼漫步沙灘,不要提出啊,我不想鞋子進沙。」

網上圖片
網上圖片
網上圖片

雖然靚靚表面上不太滿意Chilam的安排,但見到老公已為她燒好食物,又準備了露營車,不用吹冷風,她都不禁讚這個安排「不錯」。為了能聽到靚靚講「我愛你」,Chilam都不斷提出暗示,但靚靚只回答:「非常好」、「不錯不錯」、「很滿意」、「甜」。

網上圖片

Chilam忍不住直接問:「有一點表示嗎?」靚靚都只說:「你太好了」,然後送上擁抱。Chilam再問:「就一句太好?還有呢?」即令靚靚嬲豬,直說:「沒了!」

網上圖片
網上圖片

雖然不斷被打擊,但Chilam仍不放棄,再接再厲問:「你會不會很感動?我為你準備這些東西。」而靚靚亦認真地回答:「都不錯,就是那個主意已有進步了。」Chilam再乘勝追擊,「那要不要跟我說什麼?」靚靚想了數後說:「我會讓你更幸福!」令Chilam無奈苦笑,想不到靚靚再說:「我希望你不要再胖下去!」直接將Chilam擊敗!

網上圖片
網上圖片
網上圖片

雖然最後靚靚亦知道老公想聽「我愛你」,並講了出口,但因為遊戲規則是不準用語言引導,所以Chilam任務失敗。過程雖然好笑,又沒有散發出浪漫的氣氛,但Chilam和靚靚兩公婆的相處模式更令人羨慕!

網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations