唔知咩係IG開返個就知! 譚道德玩IG唔講咁多follow咗先

UP_PT @ UPower

譚校長會唔會rap返段:「Hey我終於知咩係IG」?!

處境劇《愛.回家之開心速遞》中四大耆英早前組成「大四喜」唱Rap, Rap歌以IG(Instagram)為主題,歌詞也不斷圍繞「Hey乜嘢叫做IG我哋唔知」,但「大四喜」中的「譚道德」陳榮峻最近終於知道IG是甚麼啦!

無綫截圖
無綫截圖

「送水輝」許家傑在社交網站上載兩人的合照,留言:「譚校長終於知咩野(嘢)係ig」,他更呼籲網民趕快去follow校長!原來「譚道德」終於開了IG帳戶!

 
 
 
在 Instagram 查看这篇帖子

譚校長終於知咩野係ig??#快dfollow啦 #最奄悶大獎 #愛回家之開心速遞 #譚道德

許家傑 Jack Hui (@jackhero5) 分享的帖子 ·

 
 
 
在 Instagram 查看这篇帖子

譚道德加入 大四喜,明晚《開心速遞》 香港齊Hip Hop, 一齊 rap.

陳榮峻 (@chanwingchun0822) 分享的帖子 ·

「大小姐」林淑敏更搞笑地留言:「道德哥已經徹底被攻陷」,不少網民就問到「譚道德」是否要加入「苦主大聯盟」,「SO苦主大聯盟又要密謀復仇計劃?」

Tagged:

Facebook Conversations