過來人身份回應「安心事件」 裕美:兩個人之間的事一言難盡

UP_PT @ UPower

裕美透露有傳訊息給黃心穎,並說一切安好。

郭秀雲、裕美和王嘉明出席《4.22世界地球日清潔》活動,裕美表示兒時就讀日本學校,所以習慣會將垃圾帶回家處理。

網上圖片

提到最近爆出「安心偷食」事件,裕美直言有睇過報道,這麼轟動,當日未瞓醒個電話不停響起,初時還以為是否拍戲,亦曾經跟黃心穎合作劇集《堅離地愛堅離地》,亦擔心對方,「如果問我呢件事,每個都會有好大壓力,人哋私人嘢我唔講啦!希望大家可以搞清楚件事。」

網上圖片

曾經被指背夫暗撻黃子恆的裕美,問到她是否過來人也明白要承受好大壓力?裕美說:「我覺得兩個人之間的事一言難盡,外人睇件事係點?自己私下發生幾多嘢?唔需要講出來,毋需將家事同私事擺上枱,所以可能會將事情放到好大,有啲唔真實,自己親身經歷過,我係有一種唔去評論的心態。因為我理解人性渴望愛,我本身來自單親家庭,但媽媽係是傳統的媽媽,心裹面愛到你死,連我愛你都唔講,錫下攬下都唔會。女生很多時候會投放在男友身上,我的男友都會不要當我做爸爸得㗎!第一下聽到有啲㷫,但可能自己唔覺意想尋找完整的家,所以呢個可能令我拍好多次拖的原因。」

網上圖片

問到可會對有婦之夫特別鍾情?裕美說:「佢哋兩人點樣相交唔知,以我經驗周邊的人唔知釐清咗,處理好時候適合先一齊,可能情到濃時有時一啲感覺控制做一啲嘢!」她透露有傳訊息給黃心穎,並說一切安好。

網上圖片

談到有份演出劇集《堅離地愛堅離地》因事件被抽起,裕美直言確實不清楚,她也是過來人,「公開咗明白壓力,有時可能覺得好似再沒有明天,我只能夠鼓勵只是人生一個歷程。」

另外,童星「光頭仔」出身的王嘉明帶同幼子出席,他表示現幫忙打理家族貿易生意,亦會夾band唱歌。育有兩子擁有幸福家庭的他,談到娛樂圈多姿多采,太太可會擔心他?他說:「呢啲又唔好講到咁邪惡!有時啲嘢因應自己的問題,太太好放心。(你不容易受引誘?)呢個就肯定,已婚男士嘛!其他嘢唔好講,自己肯定堅定嘅。」

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations