曾與Nike合作、畫白板貓網上爆紅 中大女生:畫畫係一件好有力量嘅事

Ching Koo @ UPower

關心流浪貓、堅持畫畫,認真生活嘅人最美麗,Kelly加油!

每一幅畫都有它的故事。日前,Facebook出現一則貼文,指香港中文大學中有一名神秘少女,在中大圖書館的白板畫上一隻貓,引來大批網友讚好、分享,但原來這幅「貓」背後有一個自幼愛畫女生的小故事。

網上圖片

面對意外爆紅,Kelly更多的是驚訝,她指:「冇諗過會有人擺上去CUHK Secrets,所以喺網上面見到自己嘅時候,都有啲驚訝」,但這次爆紅卻巧合地完成她另一個「心願」,就是引來更多人關注。其實,Kelly除了享受畫貓過程之外,更希望更多人能關心中大的流浪貓,她說「我自己就非常之鍾意貓,我想大家多啲關心吓中大嘅流浪貓,因為其實中大有好多流浪貓嘅。咁之前就聽過有啲人嫌佢哋太嘈,有啲人會去毒佢哋,攞啲水仙花,擺喺佢哋嗰啲糧食嗰度,所以畫啲貓喺嗰度(圖書館),希望同學多啲關心吓佢哋。」

本網記者攝

這不是Kelly第一次在板上畫畫,未入讀大學之前,她曾經有一班志同道合的好同學,一起完成了許多作品。初時,Kelly與同學想其他同學多些關注藝術,不要只著重成績、體育,所以開始在黑板上畫畫,更選取大家喜歡的題材,像是之前大熱的動漫電影《 你的名字》的經典場面,沒想到被人放上熱門社交平台專頁「名校 Secrets」,之後更接到來自不同品牌的合作邀約。

Illusdreamer提供圖片
Illusdreamer提供圖片

她們曾獲品牌「Bossini」邀請,挑戰於限時內畫完一幅十米長的黑板畫,Kelly指:「嗰陣時我哋聽到之後都嚇親,但係最後都用咗五日就完成咗。我哋四個人同我啲朋友一齊,自己砌咗一幅畫,係有晒唔同宮崎駿動畫嘅角色喺入面」。

Illusdreamer提供圖片

Kelly與朋友也幫品牌「Nike」畫過宣傳片,畫下香港運動員曹星如、楊文蔚的英姿,為當時即將打比賽的曹星如打氣,最後神奇小子亦成功奪冠。

Illusdreamer提供圖片

雖然年少成名,但Kelly與朋友一直互相支持,提醒大家面對讚美不要飄飄然,要緊記自己的初衷,她指:「之前中學嘅時候,我哋接Job,主要都係想喚醒返香港人對於藝術嘅關注,所以我哋都冇話收錢。我哋都係將啲錢捐返去一啲同藝術有關嘅慈善機構。」不過摯友半年前到台灣升學,兩人聚少離多。所以半年間,Kelly再沒於板上畫畫,這次以「流浪貓」為題的作品,也帶Kelly走過摯友不在身邊的困局,得到網民支持。中大校方也因而邀請她再畫一幅,為中大同學「Sem尾」打氣。

Illusdreamer提供圖片

最後,Kelly又重複希望大家多關心流浪貓,如果在街上發現,要懂得聯絡相關機構提供協助。被問到畫畫有什麼開心的事,Kelly說「嗰陣時最開心係見到,好多唔同學校嘅同學都學我哋去畫黑板,然後我就覺得自己畫畫呢件事,係影響到其他人 、同埋關注藝術、同埋同我一齊畫畫。所以,我覺得係一件好有力量嘅事。」。

本網記者攝

Facebook Conversations