睇完《復4》遭老婆逼問「Marvel生死題」 伍家謙接獲求救向網民討教:點答先可全身而退?

UP_PT @ UPower

天有不測之風雲,各位,謹記要提前準備答案啊!

由第一套復仇者電影到《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers : Endgame)至今已10年。前無綫體育記者伍家謙在Facebook發文,稱在「麻甩佬Group」收到一個朋友求救,問:「我尋晚同老婆去睇Endgame,散場之後佢突然問我marvel十年入面同過幾多人去睇,經歷咗幾多『任』......佢仲補多句話唔會嬲叫我老實答喎」。

網上圖片
由第一套電影到《復仇者聯盟4:終局之戰》至今已10年。(網上圖片)

伍家謙問網民,「究竟點答先可以全身而退呢」,他認為可以答「Don't spoil the Endgame」,又指「家下人人自危呀 」、「就好似當年哈利波特咁」,又指該名朋友仍然未有回覆,希望他仍然生存。

AP圖片
伍家謙發文,有朋友老婆問:十年入面經歷幾多任女友睇Marvel電影。(網上圖片)

一番問題引起一眾網民留言,不少人就教路不要太誠實,「唔好信女人呀!」。有人提議要假扮以前與男性友人或同學去睇,並要對老婆說「你係第一個肯同我睇Marvel嘅女人」、「10年,22部,睇親都係同兄弟去!你係第一個會陪我一齊睇,所以!I love you 3000!」,以表達對老婆的愛意。

Tagged:

Facebook Conversations