【復4結局】第二版本係雷神同隊長慘死? 鐵甲奇俠仲見到女兒長大成人?

Leng Zai @ UPower

傳聞有五個版本結局,唔知其他四個係點樣呢?可能得變形俠醫先知。

網上圖片

MCU十周年大作《復仇者聯盟4》終於解封「禁劇透令」,好多觀眾同劇中一眾主演都放開懷抱討論劇情,一班演員都不停影迷Share拍攝現場嘅片段,當中仲透露左唔少關於《復仇者4》嘅趣事。

網上圖片

因為之前導演羅素兄弟講過,《復仇者4》其實係拍左五個版本嘅結局,早前「鐵甲奇俠」羅拔唐尼喺IG post 左一條片,可能係《復仇者4》嘅另一個結局。

條片大槪有一分鐘,首先會見到「雷神」瞓喺畫面左下角,「魁隆」就單手舉起「美國隊長」再將佢監生捏死,而「鐵甲奇俠」就想上前阻止,但就畀「魁隆」打到佢單膝跪地。

之後就聽到導演嗌睇Play Back,然後一眾演員就企返起身。不過,最後羅素兄弟都冇用到呢個版本,而係「鐵甲奇俠」為拯救世界而犧牲自己。

網上圖片

除此之外,早前成盛傳由Netflix人氣劇集《漢娜的遺言》(13 Reasons Why)嘅女主角嘉芙蓮蘭福德(Katherine Langford)有份做《復仇者4》,不過喺上映嘅版本就連一個鏡頭都冇,有觀眾竟然喺嘉芙蓮嘅個IG度留言問點解會咁,佢自己都答唔到啲咩。

網上圖片

有傳聞就話,嘉芙蓮唔係做「鷹眼」,而係大個左嘅摩根史達,即係「鐵甲奇俠」個女。羅素兄弟就話劇情原本打算講東尼史達進入左某個空間入面,喺魁隆啪手指之後,佢就會喺嗰度見到大個左嘅摩根史達。不過,因為電影己經有好多分支,最後只可以剪走晒所有嘉芙蓮蘭福德嘅戲份。

Tagged:

Facebook Conversations