【復4】導演出馬大爆被刪搞鬼片段  雷神懶醒主動同女武神KissKiss?

Leng Zai @ UPower

No means no. 講明唔可以就唔好夾硬嚟喇。



自從《復仇者4》劇透解禁之後,一眾影迷越嚟越熱衷討論劇情,近日導演羅素兄弟上電台節目接訪問,佢地喺訪問度透露為左令三個鐘頭嘅劇情節奏更加爽快,不惜忍痛剪走唔少片段,其中一幕仲係雷神要同女武神Kiss嘅戲份。

網上圖片

羅素兄弟接受美國電台節目《Sirius XM》訪問,佢地就話其中一段被刪片段係喺電影嘅結尾,雷神準備要上「銀河守護隊」嘅太空船,將王位交畀女武神,之後佢將手搭喺雷神個膞頭度,雷神就慢慢將個身傾前,準備要錫人。就喺呢個時候,女武神一下閃開,質問雷神問佢做咩,雷神表示以為佢咁樣掂自己係暗示想Kiss。女武神即刻否認,就話拍下膞頭其實只係想講拜拜姐。

網上圖片

安東尼羅素就話:「其實呢一幕真係好可愛,但係我地CUT左。」而祖羅素就補充:「呢一段其實係佢地(雷神、女武神)即興度出嚟嘅橋,所以真係幾搞笑。」雖然而家睇唔到一幕,但係唔少影迷單憑兩位導演嘅描述都可以想像到當時個畫面,有影迷就留言話:「可以想像當時雷神幾咁尷尬」、「又真係幾好笑喎」,引起唔少討論。

網上圖片

安東尼羅素(Anthony Russo)表示:「這真的很可愛,但是我們剪掉了。」喬羅素也補充:「這一段其實是當時他們兩個(雷神、女武神)即興想出來的點子,所以真的滿有趣的。」雖然無緣看到這一幕,但是不少粉絲認為從兩位導演的敘述,已經可以想像到當時的畫面,「可以想像當時雷神有多糗」、「這真的滿好笑的」、「好想看到他們親自演出來」,意外掀起不少熱議。

網上圖片

其實,飾演「女武神」嘅泰莎湯遜(Tessa Thompson)曾經喺Twitter透露女武神係雙性戀,而且喺漫畫原著入面女武神同雷神曾經有過一段情。既然雷神原來係舊情人,所以佢喺戲中有咁嘅誤會都算正常嘅。

 

Tagged:

Facebook Conversations