大學生一句「考試其實沒有意義」引熱議:做功課反而學多少少

@ UPower

考試究竟係為左啲咩呢?真係好值得討論。

「求學不是求分數」,這句標語由政府所宣導,然而現實看卻不盡如意,現時學生更在乎考試的成績,未來入哪所大學、讀哪些科目。不過即使進入大學後,這種掙扎都沒有減少,然而可以更多時間去想「求學」究竟是為了甚麼。有大學網民在社交媒體說「考試其實沒有意義」,一番話引起不少討論。

設計圖片

網民於社交平台專頁「HKU Secrets」匿名投稿,寫道:「其實大學來講,exam真係冇咩意義,因為考完已經即刻唔記得哂學過咩,大家平時交assignment、交project,反而可以學多少少野。」此番說話引來551個反應,亦有52個留言。

網上圖片

有網民暗暗表示認同,留言:「要學識自己尋找學習嘅意義,呢個係HKU比我嘅教訓。」不過亦有人認為,沒有考試就代表學生連教材都不需要看:「但如果冇exam,我相信有8成人畢業都未睇過份note一眼。」只為考試或許的確會忘掉知識,但若視考試為一個檢定,來讓自己反視在修讀完該課程看到甚麼東西,或許這正正是原本考試想做到的事。

網上圖片
網上圖片
 

Facebook Conversations