Twins紀念出道18周年遊日「烏瀡瀡」 超大懵去錯酒店check in

UP_PT @ UPower

一個女仔蕩失路,兩個女仔都迷途!

蔡卓妍(阿Sa)昨日(14日)相約好姊姐鍾欣潼(阿嬌)出發到日本,展開「話走就走之旅」,慶祝Twins出道18周年。今次旅行兩人都撇低另一半,結果到埗後即擺出大烏龍,就是去錯酒店,阿Sa更笑言:「唔係麗晶酒店,係麗晶大賓館」。

網上圖片

阿Sa凌晨在社交網站上載她與阿嬌搭的士途中的短片,片中她尷尬地左望右望,自爆:「勁搞笑囉!我哋啱啱今(昨)日一到埗,跟一住一到埗即刻去行街,而家凌晨1點幾,啱啱去酒店check in,點知我哋去錯咗酒店。」此時阿嬌點點頭笑說:「有誤會!」

網上圖片
網上圖片

阿Sa即大笑續說:「同(酒店)嗰個人講咗勁耐,佢一路係咁話冇我哋個名,跟住我哋一路堅持,冇可能架。」阿嬌則說,「都話食吃飯前去check咗in先啦!」阿Sa笑指今次真的「笑爆嘴」。

網上圖片

另一好姊妹容祖兒就留言笑她們:「我一唔喺度就出事啦!」阿嬌自嘲:「2個『阿毛』去旅行!烏瀡瀡。」楊丞琳亦留言:「你們好搞笑,可愛」。

 

Facebook Conversations