中大女生「釣金龜文」惹熱議 畢業生回應獲讚:愛情唔係賺錢嘅工具

Ching Koo @ UPower

雖然錢係好重要,但係⋯應該唔係最重要?

早前,社交平台專頁「CUHK Secrets」出現一則「釣金龜文」,貼文內容是一名中大女大學生後悔沒有入讀港大,而選擇了中大,因為港大更多家庭背景更好的對象,可能更容易釣金龜。隨著「釣金龜文」一出,引起了不少網民熱議,更有一名踏出社會數年的中大畢業生,語重心長地回應,指「愛情唔係賺錢嘅工具」。

網上圖片

該名畢業生表示隨著踏出社會工作數年,身邊不少女性給他愛情中金錢很重要的感覺,讓他感覺到一些女性心態是「個有錢仔只要俾我溝到,佢啲錢就係我㗎啦。無錢嘅唔好晒我時間。」。曾經他告知女性朋友人生規劃,再問對方有什麼計劃時,女性朋友認真指「唔洗plan啦,搵個有錢人嫁就得」,以致他一度為自己的經濟能力、愛情而擔憂。

網上圖片

但他深思之後,發現「愛情同婚姻根本唔應該係咁,只係呢個社會扭曲咗,將錢凌駕於愛之上。如果你男朋友、老公無錢你就唔「愛」,咁呢種真係叫「愛」咩?」,並指「我真係好希望中大嘅師弟妹,甚至香港嘅所有人明白到愛情唔係賺錢嘅工具,唔係你嘅二次投胎卷,而係你人生中最純潔最真摯嘅感情。」,並在最後附上婚姻的誓詞「 從今時直到永遠,無論是順境或是逆境、富裕或貧窮、健康或疾病、快樂或憂愁,我將永遠愛著你、珍惜你,對你忠實,直到永永遠遠。」。

這位畢業生的貼文引來眾多網民讚好,網民亦紛紛留下自己的看法「其實好gender stereotype」、「點解只係男方要承受財政壓力」、「香港呢個社會生活太艱難,連屋都咁難買,唔現實唔得。當然仍然會有唔現實嘅人,只是比例越來越少。」。

網上圖片
網上圖片
 

Facebook Conversations