【自私兼夾惡】大媽阻車門關閉等朋友 被車長叫落車反喝問「你咩態度呀」

UP_PT @ UPower

你有咩問題?

搭交通工具人人都應遵守禮儀,惟日前有大媽疑衝上巴士,並堵塞車門疑等待同行朋友。車長疑不滿大媽阻礙開車,要求其落車,大媽直斥:「你咩態度呀?」

https://www.facebook.com/groups/1265786430114911/permalink/3102586026434933/

據facebook群組「巴士的事討論區」的片段可見,事發周日下午約3時,當巴士上客時,大媽衝上車,並擋在車門轉頭看望尾隨的友人,擾攘約10秒後,車長直呼:「落返車啦」,大媽聞言回頭反駁「咩事呀?」車長再言「落返車啦,你要等人呀嘛,無講錯呀」。大媽不忿再質問「你講咩話?」,車長重複「落返車囉,咩問題呀?」

大媽不滿車長態度欠佳,稱「咁你可以問一問呀嘛,唔係一句叫我落返車呀嘛」車長則反駁「咩問一問呀,好明顯啦,叫你落返車咪啱囉」。大媽再解釋「我同朋友三個人一齊行過嚟㗎」,車長直斥「你揼低咗你自己友呀,三個一齊行過嚟,你好唔好意思呀。」大媽再回嘴「咩叫好唔好意思呀,你咩態度呀」。

網民紛紛斥責大媽自私,並指車長應該直接開車離開,不應浪費唇舌。有人指「面皮真厚」、「講咗咁耐佢d(啲)朋友都未到,擺明特登搞事拖時間等佢d(啲)朋友嚟上車啦!」不過也有人認為車長沒有問過乘客便直呼「落車」,兩個都無禮貌可言。

 

Tagged:

Facebook Conversations