張頴康訴說30年尋母故事感觸落淚:俾我揀多次 打死都唔會放手

UP_PT @ UPower

洋蔥啊洋蔥~

37歲的張頴康早年也曾受訪自爆身世,講述尋母30年的傷感故事。昨晚播出的綜藝節目《如果這樣生活》,阿康親身在鏡頭前細說當日沒跟母親走事件,忍不住飆淚,觀眾都被他感動。

張頴康憶述當日只得4歲,就要揀跟阿爸定阿媽。(網上圖片)

節目一開始,阿康自白說:「嗰一年我4歲,我要揀跟阿爸定跟阿媽,但其實我冇得揀,因為只有阿嫲會留喺我身邊」。阿康說一出世就跟住嫲嫲住在彩雲邨,每日嫲嫲帶住他,每星期一日父母才回來帶他出去食飯見面,「咁4歲嗰年......(哽咽)有一日,我知佢兩個嗌交,我阿媽拖住我離開嗰間房,喺廳度拉住我問我,佢叫我跟佢走,我當時冇跟佢走,我話:『唔得,我要跟住阿爸』,因為我知跟住阿爸就可以返去阿嫲度,我唔知道呢次一鬆開手,喺30幾年再冇見過佢。如果有機會俾我揀多次,我打死都唔會放手!」然後他說公司曾經要求他改藝名,但他堅持想用「張頴康」這名字,就是想母親認回他,說:「佢離開咗咁多年,我就等咗咁多年,希望有一日會等到。」

網上圖片
網上圖片

因為有這樣的童年,阿康年紀輕輕已非常懂事,他回憶說從小到大玩具對他都不重要,只因5歲時他叫過嫲嫲給他買玩具,但從此沒叫再買。他說:「因想有錢都留返阿嫲自己使,玩具同阿嫲相比,阿嫲更加重要,有佢嘅愛,有佢陪住我。」阿康說嫲嫲很愛錫他,為了陪他,不識字的嫲嫲每日就在寫自己的名字,目的是不想他一個人做功課,至此他又再忍不住哽咽。

網上圖片

阿康與太太麥雅緻育有5歲大女小豆和1歲囝囝小花生,在大女出世前他都不會慶祝生日;他說囝囝出世後,他終於感受到一家人整整齊齊簡單生活有多美好。昨晚節目播出後,太太在facebook留言:「今晚呢集你哋有冇睇啊?我哋一齊睇,一齊眼濕濕⋯ 好催淚⋯ 小豆其實未完全明白,佢見到爸爸流淚,佢就有啲擔心⋯ 佢知道爸爸小時候,就係由嫲嫲照顧嘅⋯ 小豆同爸爸講,你嫲嫲去咗個moon度嘛⋯ 你之後都會去個moon 度,咪可以見返佢囉⋯ (佢講起上嚟眼神好堅定,並不傷感⋯ )對佢來講最重要就係爸爸唔好喊,唔好唔開心。我相信有小豆呢粒開心果,爸爸嘅內心⋯早已修補過來!」

阿康現在有個幸福家庭。(網上圖片)
 

Tagged:

Facebook Conversations