家長不滿名校簡介會拒仔女出席 網民:唔知邊個打橫嚟?

Ching Koo @ UPower

如果唔鍾意,可以唔去~

父母都想為仔女揀到一間好學校。近日,網上平台專頁「不願小朋友成為功課奴隸」就出現了一則貼文,內容是一個媽媽不滿傳統直資男校英華小學簡介會,拒絕讓小朋友入場的安排,並暗諷學校「校長和老師已經用最短時間體現了家校合作的立場」。對此,不少網民都表示不同意, 留言「唔知邊個打橫嚟?」。

網上圖片
網上圖片

本月15日,英華小學舉行小一入學簡介會,吸引眾多家長到場。唯英華小學拒絕小朋友一同出席簡介會。但仍有家長帶同小朋友出席,其後小朋友被安排到另一間課室睇動畫「叮噹」。

網上圖片

該名表示不滿的媽媽指自己已表明孩子能保持安靜,卻依然不獲放行,更指其他學校簡介會雖然同樣不鼓勵帶小朋友,但最後都會放行,無法理解英華小學的堅持,表示「學校禮堂同老師、校長的分享有幾唔適合小朋友聽?」、「估唔到未聽簡介會,校長和老師已經用最短時間體現了家校合作的立場,完全感受到學校作風,老師問我需唔需要即場交表,我諗唔需要了」。

不過媽媽的投訴卻沒得到網民支持,不少人都認為學校通告一早已列明不招待小朋友,媽媽應該守規距。而且校方已經安排了課室照顧,沒必要投訴,有網民更留言「唔知邊個打橫嚟?」。

網上圖片
 

Tagged:

Facebook Conversations