【記得做功課】Kay大爆張繼聰當年溝女秘笈 「第一印象以為佢係gay」

UP_PT @ UPower

機會總係留俾有準備嘅人~

張繼聰同謝安琪(Kay)結婚12年仍非常恩愛,經常放閃。Kay日前於森美和火火的節目《公子會》就分享同張繼聰戀愛事,不但揭露張繼聰追女仔絕招,而Kay當年對張繼聰第一印象,係以為對方是同性戀。

情侶裝出席宴會。

Kay在節目中回想多年前,兩人同為新人,出席一個頒獎禮前食Tea,講到任何話題,張繼聰總係回應「我都好鍾意。」令Kay覺得「好夾」,大家有共同話題。不過,她最初只覺得對方幾好傾,未有感覺之餘仲覺得阿聰「幾多口」。「其實我有懷疑佢係gay嘅,因為我真係覺得第一次同佢傾偈,佢全部都話『係啊,我又係啊!我都係喎!』我一開始係誤會咗嘅。」

張繼聰同謝安琪結婚多年仍不時放閃。
張繼聰今年情人節在尖沙嘴海傍對住阿Kay《每天愛你多一些》。

當年「好夾」嘅感覺,原來係阿聰嘅悉心安排。兩人婚後,張繼聰才自爆,約會前事前先做定功課。

兩人育有一對子女。

Kay透露,初時視對方為「閨蜜」,覺得他行路「有啲beat」﹑帶點「姿整」,直言可能因為練到大大隻,但說話又有點cute,反差大而令她有所誤會。

大仔張瞻。
兩人不時在社交網分享一對仔女生活點滴。
 

Facebook Conversations