上環小店平食飽肚石磨腸粉 必飲$28健康燉湯/$8無糖豆漿

L.A. @ UPower

上環嘅朋友試咗未?

打工仔過海返工洗費甚大,車錢、飯錢寧舍高,不過最近上環有間街坊小店賣石磨腸粉,不單價錢平,而且夠飽肚,於上環返工的打工仔有福啦!

本網記者攝

石磨牛肉腸粉 $28

蒸飯及腸粉都是店內主打,齋腸粉只是15元!每天即做石磨腸粉,用石磨機磨製米漿,與泰國和中國米混合,使腸粉充滿米香,質感軟腍而黏身,再配搭不同款式的餡料,有帶子、鮮蝦、牛肉、豬膶、豬肉等。不過腸粉味道偏淡,食用時可添加少許豉油調味。

本網記者攝

燉湯則是另一個招牌,款式甚多,有近20款任君選擇,各有功效,款款無添加味精及鹽,由28元至78元不等,以健康飲食作主打。款款燉湯十分足料,比如花膠、螺頭、淮山、杞子加走地雞,則可滋潤養顏;而花旗參、杞子、竹絲雞就可增強免疫力;而野生五指毛桃、玉竹、茨實、黑毛豬骨則能去濕及強健筋骨。

本網記者攝

無花果、玉竹、百合、黑毛豬排骨 $30

這款燉湯包含無花果、玉竹、百合、黑毛豬排骨,則可功效可理肺生津,潤肺化痰。

本網記者攝

邪惡豬油渣撈米粉 $18

雖說是豬油渣撈米粉,但不油膩,油份恰到好處,味道香濃。

本網記者攝

石磨豆漿(細$8;大$10)

豆漿同樣是無添加製作,甚清甜,無糖豆漿可以當水喝,十分健康。

本網記者攝

據了解,小店有營養師調配腸粉、燉湯、蒸飯等,保證健康又飽肚,絕對是上環打工仔的全新午餐點。

本網記者攝

池家石磨腸粉
地址﹕上環皇后大道中365號地舖
營業時間﹕08:00 - 20:00(星期日休息)
電話﹕6558 6891

 

Facebook Conversations