話題新劇《性敢中環》好破格 連詩雅陳嘉莉大玩SM

UP_PT @ UPower

太刺激!

由何珮瑜 ( Jeana )、連詩雅 ( Shiga )、雨僑 ( Ava ) 、陳嘉莉(Kelly)及鄭欣宜(Joyce)主演的話題網劇《性敢中環》,有不少大膽劇情,最新一集講到Shiga和Kelly應白健恩的邀約,到一間SM地下酒吧,換上SM套裝的她們,大玩皮鞭及有味玩具,非常破格。

網劇《性敢中環》

2女第一日便要拍攝這場SM戲,而且2人本身並不認識對方,Shiga指:「啱啱識Kelly, 第一場就要同佢拍呢場戲,初頭有少少尷尬,因為要著SM衫,同埋成個地方佈置到真係好似SM party。自己本身對呢樣嘢有少少恐懼,太激,所以自己會覺得唔係好舒服,但興幸拍攝環境冇想像中咁恐怖,現場其實仲有很多笑位,例如有場戲要扮鞭打大家時,其實大家都忍緊笑,所以整體氣氛其實幾輕鬆和得意。」

《性敢》最新一集有SM情節。

至於今次在劇中最大膽演出,與多位男主角床戰、飾演性濫交富家女的Kelly則表示很開心:「我覺得做演員最開心係可以嘗試到唔同嘅角色有唔同嘅體驗,今次戲中角色的確係有挑戰嘅,因為角色同我本人性格喜好上亦有一定差距,好在有同我有過對手戲嘅演員都相當專業,事前都會溝通了解,所以到拍嘅時候就會無咁尷尬。」

網劇《性敢中環》
網劇《性敢中環》

至於SM情節,「因為係我開戲嘅第一日拍攝,大家都有啲緊張,有一幕係我將白健恩反鎖喺櫈度鞭打,而櫈上面嘅機關都幾危險,最後都算順利完成,不過男方隻手真係整親咗少少。」

網劇《性敢中環》
網劇《性敢中環》
網劇《性敢中環》

Facebook Conversations