阿澤揸車出門尋人直播中哽咽落淚:咁樣走咗屋企人會好痛心

UP_PT @ UPower

好彩最後人無事~

過去一個月社會充滿不少爭議,有多人因不同的原因結束生命。演藝人杜汶澤在社交平台發文,指收到消息有網民有意輕生,他大為緊張,立即駕車飛奔現場,更在臉書做直播,鏡頭前聲淚俱下勸籲對方,最後成功尋獲事主。

杜汶澤前往現場安撫一名企圖尋死的年輕人。facebook圖片

杜汶澤透露,上午接獲同事告知,一名年輕人企圖輕生,杜汶澤於是向對方發訊息安撫,並駕車尋找不果,於是落淚呼籲對方回應。其後事主回覆杜汶澤,稱身處自己座駕裏面,拒絕開車門出來,稱杜汶澤改變不到他主意。杜汶澤將車停在路邊,「勸佢比我見佢同佢當面傾。佢話佢好攰。我話我做人做咗47年我都好攰,但係咁樣走咗屋企人會好痛心!」經過一輪勸告,事主答應親身見杜汶澤。

杜汶澤前往現場安撫一名企圖尋死的年輕人。facebook圖片

當杜汶澤駕車快抵達現場時,有途人發現事主倒臥汽車旁邊於是報警,救護車到場將事主送院。杜汶澤為對方保管錢包手機,上救護車一同送院幫忙辦理手續。醫生經檢查指事主脫水同缺氧,但已經無大礙。杜汶澤向事主母親傾談一段時間,了解事主近況後,再入病房開解事主。

杜汶澤前往現場安撫一名企圖尋死的年輕人。facebook圖片

杜汶澤事後指,「始終大家單親家庭長大,我又經歷過,都有啲嘢可以同佢分享下。離開醫院嘅時候,我響度諗,係咪應該做多啲年青人心理輔導嘅工作呢?我哋上一代,除咗指責年青人之外,其實係咪仲有好多嘢可以做呢?」杜汶澤希望,「我真係好想、好想,做多啲。因為大家都係香港人,應該不分你我,做得幾多得幾多!直到做唔到為止⋯⋯」。

Tagged:

Facebook Conversations