森美新書講男人「偷食」經 自嘲係「籮底橙」好彩先娶得靚老婆

UP_PT @ UPower

此偷食非彼偷食,森美又點敢曳曳!

金牌主持人森美,近日推出兩本新書,其中《「偷食」最幸福》中,他似有感而發說:「男士們,『偷食』其實從來都不幸福!」曾一度被捲入「安心」風波,被指是與黃心穎過從甚密的電台DJ,森美否認書名係乘機「抽水」:「件事都過咗啦,做人唔好畏首畏尾,其實本書係講自己唔係旅行達人,卻主持咗受歡迎嘅旅遊節目《森美旅行團》,自己唔專長但『偷』人哋嘅嘢嚟食啫。」

滿肚墨水的森美以往出過13本著作,今次出書除留為紀念外,仲分享近年的生活日記,當中會理智地分析對愛情睇法。

今年書展,森美除了推出結集《星島日報》、《頭條日報》專欄散文,講親子及愛情散文集《兩招脫宅》外,另一本係《「偷食」最幸福》:「其實呢本係生活散文,文中有講keep fit、抗抑鬱等,雖然我冇再食抗抑鬱藥,但心裏面時常唔快樂,當中都會教人點樣可以令自己生活過得快樂啲。至於講到男人偷食,哈!最慘近排自己冇偷食,所以冇經歷寫落去,我又唔夠膽寫比較敏感話題,喺寫作方面我會比較保守,寫咗就一世,怕影響到人,都要幾謹慎。」

森美新書有講keep fit之道,當日同陳豪拍劇鬥大隻。
月前,森美被捲入「安心偷食」風波,好彩最後都洗脫嫌疑。

唯一有話要講,森美坦言男人經常有偷食念頭,但只要設法阻止便成,他笑言:「最好辦法係加大男人成本,咁男人就會好驚,計一計數,偷食抵唔返所享受,咁偷嚟做乜?所以我身邊朋友老婆成日咁講:『偷食一世唔會令你好過!』對男人而言,揀過靚老婆就易忍啲,我夠膽講,我好好彩,老婆夠靚又夠姣,又有學識,相夫教子,仲肯揀我呢個籮底橙!所以我好OK!」

早前,森美公開同靚老婆遊日相,被指係結婚19年第一閃。
森美話一對仔女怕咗牢騷王父親愛講做人道理,唔鍾意睇佢著作喎。

森美又直認預科時曾劈腿,同時間愛上三個女仔,「經驗之談當時真係好辛苦,晚晚傾電話冇得瞓,後來識咗我老婆,都試過同其他女仔約會吓。依家都有狂蜂浪蝶,不過唔會好似細個時咁衝動,會以理智行先,所以做人唔好太天真,以為下一個會比呢個好。」

預科時的森美幾有魅力,夾band、劍擊、風紀隊長等乜都齊,係學校風頭躉。
熱愛做DJ的森美,計劃退休後可以同老婆周遊列國。

Facebook Conversations