吳海昕新戲挑戰體能極限 跑到無力撻落地跌到瘀晒

UP_PT @ UPower

熱到爆呀!

ViuTV全新劇集《衛訊呈獻:REBOOT》逢周一至五晚上10時正播放。故事講述意外獲得超能力的悍警周末(周國賢飾)、古惑仔刀boy(吳浩康飾)、虔誠神父來福(駱振偉飾)及純樸善良的汪汪(楊尚友飾) 察覺到深水埗被邪教入侵,四人誓要將眾人拯救。

吳海昕飾演改邪歸正的邪教教主助手Dr.Man。
吳海昕展示手腳傷勢。

吳浩康、周國賢、吳海昕、楊尚友、騎振偉於炎炎夏日現身南生圍,為劇集趕工,當中涉及不少追趕場面,一眾演員都滿頭大汗。周國賢和吳浩康坦言自己頗大汗,為開工都要「頂硬上」:「開工唔諗太多啦,邊有舒服呀!」駱振偉則表示:「依家拍攝地點好熱,所以鬥緊邊個大汗啲,暫時就我同周國賢領先,係大汗之王。」

吳海昕展示手腳傷勢。

吳海昕飾演改邪歸正的邪教教主助手Dr.Man,笑指夏天到南生圍拍動作戲份,是挑戰人體的極限,更不小心跌損:「咁熱仲要追逐,真心係勁辛苦,跑到我成個人撻落地,手腳都損晒,戰績彪炳,證明我係好專業架!」吳海昕即場展現傷勢,可見其右手及右大腿均有大塊瘀傷,狀甚恐怖。

吳海昕指夏天到南生圍拍動作戲份,是挑戰人體的極限,更不小心跌損。

吳海昕之前都有分享其唱歌片段,被問到會否在片場和周國賢、吳浩康jam歌,她則笑言「好嘅音樂就盡量唔好破壞,我就做個好嘅觀眾,合埋個口,細心咀嚼人地嘅旋律和音樂」。

Facebook Conversations