夏蕙BB爆粗大呻「我好亂」求救 返港唔知著咩色衫:揀錯色就等於生死一線

UP_PT @ UPower

夏蕙BB呻完表示:個人舒服晒~

「夏蕙BB」黃夏蕙雖然身在美國登台,但她一直都有關心時事,亦不時會公開發聲,敢怒敢言,所以她都有留元朗的暴力事件。

網上圖片
網上圖片

夏蕙BB 7月23日在社交網站指自己於下月3日傍晚6時返港,不過她對於衣服的顏色和個人安全就非常擔憂,請教網民穿衣要選擇甚麼顏色,「各位,我好亂!幫下我決定著乜鬼衫返香港。係咁架,我決定8月3日黃昏6點一個人返香港.....但係而家係香港地,著衫D顏色配搭都好大件事,揀錯色就等於生死一線,黃同藍就己經唔著得啦!依家黑同白又唔著得!」她續說若果說她怕死,可以讓老公潘Sir陪同她一起回港,不過她竟然語出驚人,「你地就知啦!佢舊陣時係做差佬,點信得過呀.....所以我有個提議,黑底白花既衫,應該安全啦!係唔係?」

夏蕙BB續說希望社會盡快變回和平的地方,「其實您地應該知道我講乜!更加知道良知同人性慨分別!依家唔係60年代呀,若要人不知,唔好太白痴,好唔好?快D將香港變番和平福地,等我返得安心D。仲有,Lee個期間唔咳唔好再係任何群組,上崗上線咁轉發任何一方既短片同聲音呀!我係老人家,只係想世界和平,開開心心!無興趣火上加油!咪X再搞X我部電話呀!哈哈!講完舒服哂,8月3日香港再見大家!」

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations