任達華養傷老婆囡囡變身看護大廚:名利縹緲家人最重要

UP_PT @ UPower

華哥直言家人同朋友陪伴,更勝一切。

現年64歲的任達華本月20日出席中山一個開幕活動時,無預警遭狂徒上台捅傷腹部,擋架時右手四隻手指重創,傷及神經,經手術後上周已火速出院,還精神帶笑話「我頂得住」,令人安慰。劫後餘生,華哥感受良多,休養中的華哥日前透過電話再次報平安,並感觸良多說:「今次經歷有所頓悟,其實名同利、任何嘢到最後都係虛無縹緲,最重要有家人同朋友陪伴,更勝一切,咁就可以手牽手跨越困境。」

訪問當日是任達華遇襲前兩日,未幾他就無辜捱刀,family man事後感慨屋企人對他相當重要。(網上圖片)

無辜捱刀,華哥出院時看落精神奕奕,原來全懶華哥口中兩個「Super cute」 ─ 老婆琦琦及愛女任晴佳(Ella)全天候悉心照顧。出事當日,琦琦馬上趕往中山醫院照料;返港留院期間,兩母女輪班式在病牀身打氣,好讓華仔安睡補眠。

華哥一家三口不時po相晒溫馨。(網上圖片)

華哥說:「Ella得14歲,年紀仲細,唯有不時緊握我隻左手,又帶埋隻熊公仔嚟醫院陪我,真係好窩心;太太就話冇嘢比老公更重要,佢將手上工作叫停,做我貼身看護。依家右手傷口未拆線,仲有啲腫。起居飲食,換衫抹身都靠晒太太,囡囡就做我大廚,煮菜同蒸魚我食,好好味㗎。其實病人餐同平日飲食冇乜分別,都係好清淡。呢個暑假,Ella會留港,放完長假先如常返英國求學。」

華哥出院後回家與熊公仔合照報平安。(網上圖片)

談到「前世情人」,華哥勁冧滔滔不絕:「阿女似媽咪,兩母女身型比例好好,個女隻手都長過我,長腿又好靚,依家腿長43吋,只爭琦琦一吋咋,兩母女4條腿一樣咁靚,我諗女仔腿靚着衫會有台型同氣質,更勝過樣。(着多啲短裙?)又唔使,着多啲牛仔褲啦,香港蚊多嘛。我唔介意佢將來做model,最緊要健健康康,開開心心,阿女食嘢、着衫、生活都好簡單,最緊要唔好拍戲,拍戲時間日夜顛倒,對女仔嚟講唔好,寧可佢多啲時間陪吓我。」

14歲亭亭玉立的晴佳擁43吋長腿,父親力撐佢做名模媽咪琦琦接班人。 (網上圖片)
華哥每次講到「長腿兩母女」都滔滔不絕。(網上圖片)

講到目前傷勢進展,華哥表示待傷口埋口後須做一段時間物理治療:「復工呢方面我唔心急嘅,意外受傷後,體會到有幾多錢做幾多嘢都好,最重要係陪伴屋企人,珍惜身邊朋友。今次吉人天相,尤其多謝相識咗20幾年嘅醫生朋友Billy,佢提醒我應該即時點樣處理,再妥善安排我返港跟進。意外嚟得太快,遇襲一刻冇諗過生同死,只係不停叫自己冷靜面對。」

華哥傷及右手四隻手指兼神經線,返港做手術後傷口仍腫痛,下周去拆線。 (網上圖片)

由於受傷關係,由華哥主演的新片《小Q》內地上映日期延至9月20日,香港則在下月15日維持不變。片中華哥飾演一名視障西點名廚,因為視力衰退大感無助脾氣更臭,有幕大發脾氣,出力拉扯趕走匿在枱底的導盲犬,「拍完呢幕戲個心好唔舒服,因為狗狗係人類最好嘅朋友,而且我本身唔發脾氣,但理解視障人士惶恐不安嘅感受,因為拍前去過盲人學校探訪,試過遮眼喺走廊探路搵物件,又帶埋導盲犬布丁喺我屋企作客3周養培感情。拍時我仲戴住特製隱形眼鏡,戴上後,眼前是白蒙蒙無影像,所以拍得好真實,好自然。呢部戲好感人,但充滿正能量,通過人狗之間嘅愛,令視障人士打開心扉,希望大家藉此關注同支持導盲犬。」 

培養感情 華哥早前與導盲犬布丁拍戲,私下培養出人狗情。 (網上圖片)
等領養 華哥疼錫導盲犬布丁,更承諾退役後領養牠。 (網上圖片)

Tagged:

Facebook Conversations