劉德華出場為祖兒個唱搞氣氛 自爆好色:搞咗個小龍女出嚟

UP_PT @ UPower

今次Joey嘉賓陣容好強!

劉德華、容祖兒

容祖兒紅館個唱舉行第12場,祖兒未宣佈是晚特別嘉賓前,先抖啖大氣說:「今晚呢,呢個一啲都唔簡單,我稱唔上同佢好好朋友,因為佢喺我心目中係遙不可及,早已超越了偶像,是我學習嘅傍樣。佢做事認真,待人接物,及對身邊所有人無微不致,總之佢叫我行東我不會行南,佢叫我坐我不會企!今晚好榮幸邀請到佢上嚟我呢個舞台,請大家以最熱烈掌聲,歡迎我今日嘅VIP!」

劉德華、容祖兒
容祖兒
劉德華、容祖兒

音樂響起,祖兒唱出劉德華的《謝謝你的愛》,觀眾為之瘋狂。華仔上台,祖兒馬上飛撲上前,攬到實一實不肯放,然後面紅紅叫道:「好近呀,救命呀!我想暈低」華仔笑住回應:「我好少抱啲咁後生嘅細路女。」祖兒問:「點解你咁靚仔?」華仔回話:「我天生。好多時都同人講,唱歌跳舞可以勤力去練,但係靚仔真係冇得練。」祖兒這時又來心心眼問:「我可不可以摸你一下?」然後伸手摸華仔塊面,引得觀眾都嘩嘩大叫。

劉德華、容祖兒

華仔同祖兒講:「我話你聽,我為乜接受嚟做嘉賓。」祖兒答:「因為你錫我。」華仔說:「唔係。」一大個檸檬令祖兒呆了,觀眾就大笑。華仔繼續說:「04年我哋一齊拎過一次大獎。我本來希望14又可以一齊拎,我13年已經開始準備,不過嗰年好忙,因為我好色!」祖兒一頭霧水,「咩好色?你點會,你咁勤力…哦…你講你好忙繁殖下一代呀?」

華仔說:「係呀,搞咗個小龍女出嚟。所以2024年啦!再一齊拎獎,你唔使等我,我趕緊上嚟㗎啦!另外,我個女話,你嚟睇我演唱會,由頭跳到落尾冇停,你其實唔止1開18場,可以開夠28、38場。」祖兒就話:「你個女好得意呀,搵次畀我去探下佢啦。」最後兩人合唱《一起走過的日子》作結。

劉德華、容祖兒
劉德華、容祖兒
劉德華、容祖兒

Facebook Conversations