Sammi讚任賢齊係「永遠暖男」 同華仔合作發現男女愛情觀真係大不同

UP_PT @ UPower

「原來男人真係嚟自火星,女人嚟自水星。」

鄭秀文(Sammi)主演電影《花椒之味》外,她主唱的電影主題曲《好好說》MV亦正式曝光,拍攝期間回看電影裏與賴雅妍和李曉峰的姊妹情節,還有好友劉德華和任賢齊重磅彩蛋,Sammi都話百般滋味在心頭!

資料圖片

網上圖片

華仔與小齊到來客串,一個是Sammi的老拍檔、一個是「舊情人」。小齊與Sammi合作《夏日的麼麼茶》後相隔16年再結片緣,Sammi說:「小齊永遠都係咁親切,一見到佢心裏就好溫暖。」小齊戲中飾演暖男醫生,受命去醫治她的心病。

Sammi拍MV時回味小齊同華仔客串電影情節。(網上圖片)

至於「舊情人」就是指與Sammi演過無數次情侶、夫妻的華仔,她說:「華仔雖然只係客串咗幾場戲,主要講愛情和親情嘅議題,原來男人真係嚟自火星,女人嚟自水星。就算大家講緊同一個話題,但去到某啲位又講唔到落去。當大家正面對如何經營一段男女關係嘅時候,一定好有同感和會心微笑。」

資料圖片

Facebook Conversations