自資新節目《放學後》即場登場! 陳慧珊首任監製爆辛苦,但感激各方好友幫忙

:P @ UPower

星級嘉賓 x 3年籌備的重量級節目!

籌備了3年時間的《放學後》將於9月1日在香港開電視首播,《放》是陳慧珊(Flora)自資拍攝的重點新節目。同時兼任監製及主持的Flora昨日與老公鍾家鴻出席記者會,分享說是次的拍攝時間長達1年,而且單是聽17位嘉賓(包括宣萱、胡杏兒、吳鎮宇及顧紀筠等)的經歷及故事已花了2年時間,又希望節目帶出終身學習的重要性!

陳慧珊(Flora)自資拍攝新節目。《放學後》(本網記者攝)
當時杏兒懷中的第二胎已有6個月大,但她依然堅持要去英國拍攝。(本網記者攝)
宣萱也是今次節目的重點嘉賓之一。(本網記者攝)
Flora與胡杏兒、宣萱重遊英國。(本網記者攝)

Flora又感激有多方的朋友及單位幫手,再次提起之際都不禁激動落淚:「杏兒大住肚六個月咁去英國拍,我其實都好擔心!但反而佢話老公就好支持,覺得個節目好有意義!鎮宇就請我哋去佢屋企傾咗好多次,深入了解咗呢位好朋友,佢係一個好有哲學嘅人。」

(左4及5)Flora與老公鍾家鴻。(本網記者攝)

而提到講到首次做監製,Flora坦言:「監製要管理唔同人,辛苦好多!」以前做演員可以任性啲,仲有就係今次冇劇本,我要同每個嘉賓傾好耐偈,為佢哋度身訂造故事,帶出佢哋嘅希望同壓力。」而最近她與老公趕做後期製作,又要犧牲女兒的暑假旅行,Flora說12歲女兒沒有投訴,只是因疲倦有點不開心,但也會明白和支持!

Facebook Conversations