王麗嘉好身材唔怕show出嚟  著緊身瑜伽褲行街fit爆

UP_PT @ UPower

爸爸王敏德可能又會好尷尬了……

名模馬詩慧與王敏德的兩個寶貝女王曼喜(Kayla)及二女王麗嘉(Irisa),遺傳媽媽的超模身材,特別是24歲的Irisa,6呎高,34D上圍比母親更豐滿,早幾年已大呻想縮胸做model。有好身材,Irisa從不吝嗇,早前就大晒由媽媽操刀的「影後出浴照」,令王敏德被問及此事時,亦搖搖頭承認好尷尬!

月前,王曼喜27歲生日,一家人齊齊整整陪佢慶生。
王曼喜(左)和胞妹王麗嘉身材惹火。
 
 
 
在 Instagram 查看这篇帖子

ooops. don’t @ me

irisa shannon wong (@irisashannon) 分享的帖子 ·

日前,兩姊妹先後出沒銅鑼灣,Irisa就做完運動後連褲都不換,穿著超緊身瑜伽褲與網紅好姊妹Jenn Lam及疑似對方母親行銅鑼灣。

王麗嘉(左)和好姊妹Jenn Lam好friend,身材亦超正。

兩位好姊妹不時貼頭玩自拍,看完靚相後即滿意來個give me five擊掌,非常開心。沿途雖有不少人向Irisa行注目禮,但鬼妹仔一點都不介意,我行我素開心聊天。其後,三人行落時代廣場超市買飲品後,再行去附近商場分頭走,Irisa上小巴回家。

兩位好姊妹不時貼頭玩自拍。
王麗嘉陪網紅好姊妹Jenn Lam(右)去買嘢飲。
王麗嘉穿上緊身瑜伽褲現身鬧市,唔少途人眼望望。

另一日,Kayla亦獨自現身銅鑼灣,但衣著就比妹妹密實好多,白色雪紡衫配穿窿牛仔褲。見Kayla先去連鎖店買護膚品,之後行去希慎廣場的超市買零食、生果等,買完再在附近看一看朱古力就離開。

另一日,王曼喜獨自落銅鑼灣shopping。
王曼喜

Facebook Conversations