《我和我的祖國》集合7位名導 任達華惠英紅眼濕濕演繹當年回歸故事

Leng Zai @ UPower

宣傳標語:「香港,我们永远在一起!」

中國電影《我和我的祖國》係集合七個中國名導,分別執導七個短片故事,由陳凱歌掛名做總導演,呢部電影專門拍嚟慶祝中華人民共和國成立七十周年。咁開心嘅事當然會預埋香港人啦!

網上圖片

其中由薛曉路執導嘅《回歸》講述1997年7月1日香港主權移交嘅交接儀式,當年中英雙方談判左十六次,係因為中方強烈要求五星紅旗一定要喺7月1日嘅0時0分準時升起。

網上圖片

喺呢套《回歸》入面,任達華飾演一個鐘錶師傅,而惠英紅就飾演香港警察。中國演員杜江同朱一龍就扮升旗手。我地見到惠英紅帶領住一班香港警察一齊換帽徽,當然由「皇家警察」換成「特區警察」嘅徽章。而任達華就眼濕濕咁喺天台睇煙花,而背景音樂就係羅大佑嘅《東方之珠》。

網上圖片

講起《東方之珠》,早前本網有篇文章介紹過中國被短暫禁播的歌曲,當時呢首歌喺QQ音樂同蝦米音樂呢兩個中國音樂平台都係揾唔到。最近喺呢兩個平台又揾得返《東方之珠》,可能係同《我和我的祖國》呢部戲有關。

網上圖片

《我和我的祖國》將於十月一日喺中國上畫,未知香港會唔會同步公映。

Facebook Conversations