【我和我的祖國】惠英紅和任達華的愛國心

Leng Zai @ UPower

愛國大過天,十月一日中港同步開畫。

最近慶祝中華人民共和國建七十周嘅電影《我和我的祖國》就正式出左預告,咁其中一個單元《回歸》就係由香港代表惠英紅同任達華主演,佢地喺呢部戲嘅花絮就分享佢地嘅愛國心路歷程。

網上圖片
網上圖片

先講左任達華先,雖然佢早前喺中山畀某個中國人插左一刀,但係冇損佢嘅愛國心,最近密密上祖國接Job之餘仲拍埋呢部《我和我的祖國》。佢喺呢部嘅花絮訪問就以父母比喻中國,仲話如果冇「父母」嘅話,香港基建唔會做得咁好。

網上圖片

仲有任達華提到當年交接儀式嘅時候,佢係?實部電視,仲睇到流晒眼淚,同電影嘅情節一樣。華哥仲話,全世界嘅中國人都應該心連心。

網上圖片
網上圖片

至於小紅姐就喺訪問入面提到自己永遠都係中國人,佢話以前喺灣仔嘅時候有好多鬼佬,佢仲成日畀啲鬼佬恰。咁回歸就一定係最好,佢形容係「回到自己的家鄉」。

網上圖片
網上圖片

其實早前惠英紅接受個中國嘅節目講過,佢自己初戀就正正係一個去灣仔蒲嘅美軍,當年呢個美國人對住細細個嘅小紅姐,教佢點講廣東話「我愛你」,之後呢個美軍就去左越南。小紅姐因為呢句說話而畢生難忘,佢仲提到佢喺紐約攞獎嗰陣,專登搞場公開售票為美國老兵籌款,吸引左唔少老兵去睇。小紅姐仲周圍問人當年有冇去過灣仔,結果冇人去過。小紅姐表示佢搞咁多嘢,無非都係想知道當年同佢表白嘅美軍究竟過得好唔好,佢希望呢個美軍冇喺越南畀人打死,有一日可以寄封信畀佢報下平安都好。

網上圖片

但估唔到拍呢部《我和我的祖國》會令小紅姐忘記佢嘅初戀情人。

無獨有偶,小紅姐同華哥都喺微博share同一條由中國人民網嘅post,內容係:「#香港是中国的香港#,香港事务纯属中国内政,不容任何国家、组织或个人以任何方式干预。反对暴力,严惩暴徒,守护法治,珍惜安宁! ​​​​」

網上圖片


而最盞鬼嘅地方係,小紅姐係冇喺FB提過呢部《我和我的祖國》、轉po任何愛國文章或者發表愛國言論。華哥早喺2012年之後就冇再用FB。

網上圖片

Facebook Conversations