蔡嘉欣大熱倒灶冇失望 大讚港姐三甲實至名歸

UP_PT @ UPower

嘉欣笑言選完就鬆一口氣!

《2019香港小姐競選決賽》完滿結束,2號蔡嘉欣大熱倒灶,五強止步,但她沒有灰心,反而覺得幾開心,「老實講辛苦咗兩個幾月,選完第一件事都唔care個賽果,反而鬆一口氣。」她更表示今年的三甲選得好,每位佳麗都是實至名歸,自己見到她們得獎都很開心。

提到被網民封為大熱,嘉欣表示:「真係非常非常之感謝大家的支持,不過好可惜令到大家失望,但係我對於自己今晚嘅表現都係好滿意,咁我都希望你地睇到會proud of我啦,唔好諗有無獎。真係希望我嘅表現能令你眼前一亮,我覺得就係回報咗大家嘅支持。」

東星圖片
東星圖片
東星圖片

問到現在最想做什麼?嘉欣笑言想睡一個自然醒的覺,因為這幾個月都睡得很少,而且很忙,無時間見家人和朋友,所以會想先休息,之後的事之後再算。至於未來的發展,她表示會繼續做YouTuber,因為已有一大班粉絲,製作好的影片是回饋他們的方式,而會否入TVB就要看TVB有沒有意欲要她加入才決定。

東星圖片
東星圖片
東星圖片

Tagged:

Facebook Conversations