方力申練游水勁慘 嘔完又眼部不適入院

UP_PT @ UPower

禍不單行

方力申正積極備戰11月舉行的《香港環島泳45公里慈善挑戰》,不過繼日前疑似在海中中暑需扣喉嘔4次後,小方今午在ig放片,留言:「45公里香港環島泳:比賽後入醫院 希望快啲好返」。

影片截圖

小方在片中說正身在養和醫,因比賽後眼睛不適,疑在衝線時拿起過氼鏡後,有東西入眼,上水後眼睛就發腫及不停流眼水,故到醫院檢查。醫生說看不到有東西入眼,但裏面的微絲血管腫得很厲害,當他擘大眼就似有東西頂住,正等候醫生給他用更強力眼藥水沖先,希望會好些及會舒服些。

ig圖片

小方續說:「總之今日就倒霉啦,游水時覺得狀態唔係咁好,中間又撞到啲石頭(舉起左手有損痕),隻腳都損損地,但唔係好嚴重。係啦,嘔完對我有一重打擊,今日隻眼咁,再游成咁,有雙重打擊!信心呢係要有實力先可以提升,依家時日無多,我都唔知可以再做啲咩提升!唉!繼續努力,繼續游吧!」

方力申一再受打擊,望休息過後能提升信心。(ig圖片)

小方還在ig story貼眼腫照留言給今晚紅館開尾場騷的關智斌(Kenny):「要留在家休息 對不起 本來今晚來看 但現在我掙(睜)不開眼睛 來了也看不了 Good show bro」,還有給Kenny的花籃照。

ig圖片

Facebook Conversations