林海峰楝篤笑借古諷今 時事話題不斷狂爆金句

UP_PT @ UPower

你睇咗未?

資料圖片

林海峰(Jan)主演的《是但噏Happy Monday》楝篤笑於紅館正式揭幕,舞台以辦公室環境做設計,包括超巨型版飲水機、影印機、以及上班一族的一雙西褲皮鞋的大腳、搞笑的大香蕉皮,畫面有趣。

資料圖片

Jan大談打工仔心聲,相當緊貼時事的Jan亦以這幾個月香港發生的事做話題;更無懼媽咪、太太彭羚和兩個女兒在台下,照擺上枱暢談為自己「一家之主」的身份發聲!Jan更十八段武藝盡出的一人分飾多角似的,計扮上司、下屬、男女聲音外,更扮打乒乓球聲、滴水聲、甚至唱出日本商店歌;跳舞時又扭腰擰籮還出動一字馬,全晚笑聲不絕!

資料圖片

楝篤笑以講為主,Jan以不同環節與觀眾分享工作、家庭、時事,以及為人兒子、為人丈夫、為人父親的感受;當然更不乏精景金句。

初出芧蘆篇:

Jan以自己的第一份工做開場,表示十多歲時,作為待業青年得到見工的機會,立即請教一位前輩如何面試,並且憑前輩教路的一句話「Getting a job is just like getting married」求婚成功,找到人生第一份工;第二段婚姻更嫁得好好,由21歲做到現在52歲。被騙金錢是騙案,但部份打工仔係冤案,第一日返工就開始坐冤獄。

資料圖片

借古諷今篇:

Jan指年代不同,打工環境也不同,「以前就話『工作係恩賜、休息係放肆』,但今日變成『加班係恩賜、加薪係放肆』!今日Getting a job 唔等於getting married,你鍾意份工,份工未必鍾意,份工畀唔到幸福你,但畀到少少生活費你,所以今日搵到的大部份係『正衰工』,搞到婚姻生活不如意,現在『加人工幅度等如電車加速』,老細會話我哋講心唔講金。打工仔經常喊住話想放假,因為返工好辛苦,好似做人咁,所以放假好重要,但畀我揀,我會揀放監,因『放監唔使返去坐,放假就不過是放風』」。

資料圖片

Jan的其他金句還有「以前權力愈大責任愈大,現在係權力愈大隻鑊愈大」、「只係容許下面的人忍夠辭職,從來無上面的人引咎辭職」。

Tagged:

Facebook Conversations