點樣形容老公杜汶澤最貼切? 阿田笑言:由「仆X」變好人

UP_PT @ UPower

阿田謂婚後很多朋友羨慕她嫁得好,但近年卻說三道四。

田蕊妮昨晚舉行首個個人演唱會。

田蕊妮昨晚舉行首個個人演唱會,會上她以「仆X」來形容老公杜汶澤說:「結婚前我好多嘢驚,結婚後以為所有安定落嚟,點知佢一而再、再而三拖我跳出comfort zone。結婚14年,我由唔敢做決定、乜都驚嘅人變做勇敢嘅人,老公亦由一個『仆X』變成一個人,甚至佢喺我心中,係一個好好嘅人。」

田蕊妮晒幸福有個跟她將彼此變成更好的人的老公。

阿田謂婚後很多朋友羨慕她嫁得好,住豪宅戴鑽戒。但近年,同一班朋友卻對著她說三道四,指責阿澤沒理她感受,甚至透過阿田勸說阿澤少說話。阿田說:「近幾年佢照顧得我好好,生活同心靈上都照顧我感受。幸福唔係老公表面上畀咩我,係經過多年經驗同相處,點樣可以將彼此變成更好嘅人。」隨後,播出一段以阿澤為主角短片,片短結束前,阿澤說:「如果問我人生最嘅成就係咩?就係娶咗個好老婆囉。」

網上圖片

騷後阿田受訪稱以「仆X」形容阿澤,笑說:「呢個形容係最貼切。」

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations