造人順其自然 SG Jessica新婚感謝好姊妹幫手

UP_PT @ UPower

嫁人或睇住你出嫁都好開心!

Super Girls(SG)成員Jessica(蔡明思)與台藉男友陳冠廷(Steven)昨日在台灣結婚,除了隊友吳嘉熙(Cheronna)和陳穎欣(Yanny)做姊妹送她出嫁外,趙慧珊(Aka)亦於晚上飛到當地出席婚宴。問Jessica做新娘子的心情時,她笑言:「好緊張但又好開心,因為佢哋全部喺香港飛晒過嚟台灣,所以我非常非常之開心,開心到其實我瞓咗兩個鐘,但我完全唔攰,我知佢哋都好攰,因為頭先一放空就見佢哋恰眼瞓,真係辛苦晒佢哋!」

Jessica多謝姊妹Cheronna(左1)、Yanny(右2)和Aka(右1)特地由香港飛往台灣出席婚宴。

Yanny聞言接着說:「唔辛苦!」Cheronna坦言:「睇住你出嫁真係好開心,我哋感恩可以陪住你出嫁。」Jessica即連番講多謝說:「佢哋真係幫咗我非常之多,頭先有好多嘢要執,佢哋不斷跑嚟跑去係咁幫我整,因為我着住婚紗好唔方便,所以我好似一個癈人咁企咗喺度。」Aka即表示唔緊要,因為是Jessica的大日子,Jessica笑言:「我真係好唔慣,頭先我好想除咗件婚紗走去幫佢哋。」Yanny大爆Jessica不停講「唔該」講咗100次,並叫她不要再講。

一班姊妹與Jessica穿着睡衣飲香檳慶祝。

問Jessica覺得老公怎樣時,她笑言:「好多謝Steven,因為由籌備婚禮到結婚,一直都係佢跑嚟跑去,佢今日都係非常之忙,喺放空時仲要打電話幫佢哋訂飯盒,佢仲make sure佢哋一定要食到熱嘅嘢,佢真係好細心。」連Cheronna都大讚Steven真係好錫Jessica。至於兩人婚後有造人大計嗎?Jessica續說:「我覺得順其自然喇,如果有嘅都會好開心,但我唔想畀壓力自己。」姊妹們即齊聲祝她三年抱倆!

Jessica感激老公Steven為她做的一切。
Jessica感激老公Steven為她做的一切。

Facebook Conversations