前新聞小花Snowy以家庭為重 享受做主持和KOL分享生活點滴樂趣

GGWP @ UPower

開美甲店都係佢嘅夢想~

不知何時開始,TVB的天氣女郎成為不少巴打心目中的女神,近有梁凱寧,遠有黃婉曼,而前新聞小花蔡雪瑩(Snowy),更曾一度被網友封為「至索女主播」。Snowy於2014年離開新聞部,之後試過當公關,卻未慣返朝九晚五,最後轉為當自由人。2016年她下嫁上市公司亞洲木薯太子爺朱威霖,三年抱兩,湊成一個好字,從此當幸福少奶奶。

因為樣子甜美,Snowy曾一度被網友封為「至索女主播」,她於一四年辭職,令不少粉絲們傷心。(《東周刊》圖片)

雖已為兩子女之母,32歲的Snowy穿起三吋高跟鞋,外型仍與一般少女無異。自言「坐唔定」的她,坦言仍想幹一番事業,「雖然依家以小朋友為重,但我仍然好享受做主持、做KOL,跟人分享生活點滴嘅樂趣。我嘅夢想係開一間美甲店,因為我好鍾意將啲指甲整得靚靚,心情唔好,睇見都會開心番。」

Snowy說當主播是兒時志願,更視魏綺珊、趙海珠為偶像,「一個女仔靚靚咁坐喺度報新聞,感覺好專業,又權威,2010年面試四次,終於俾我考到女主播,真係好似發緊夢。」(《東周刊》圖片)

據《東周刊》報道,Snowy自稱近年愛上整蛋糕,每個月她都與三歲的囝囝來上堂,當作親子活動,「呢間係我好朋友開嘅烘焙店,我會同呀仔一齊整蛋糕,好開心㗎!早排我仲帶咗TVB舊同事鄭萃雯同林燕玲一齊來上堂,大家敍吓舊,好難得!」

早前Snowy相約一班同期主播林燕玲﹙左﹚及鄭萃雯﹙中﹚一起整蛋糕,度過一個開心的下午。(《東周刊》圖片)

訪問當天,Snowy穿得靚靚,踩着三吋高跟鞋整蛋糕,還要擺Pose影相,似乎已完全擺脫主播影子。「呢幾年習慣晒啦!以前做主播、記者,因要跑新聞,多數着平底鞋;呢幾年轉咗型,成日出席活動,跟丈夫去應酬難免要着高跟鞋,始終女仔都係貪靚嘅。」

四年幾的主播生涯,有笑亦有淚,提起「蝦碌事」,Snowy笑不攏嘴︰「最深刻嘅一次,係有次報晨早新聞,讀到某個地方要交個軍權出來俾北約,我卻講咗交俾北角,好彩係晨早時段,老細未起身睇,嗰時又未興Cap片,咁啱個編輯又唔係好惡,仲喺耳機同我講:『點解唔交俾鰂魚涌呀?』好彩之後即刻去片,否則我實忍唔到笑!」

Snowy發現,做活動主持跟做主播是兩回事,「喺活動做司儀,觀眾唔會特別留意你一字一句,唔需要字字正音,只要流程同時間控制得好,現場反應理想,呢個活動就算成功,所以我覺得做主持好有挑戰性,好好玩。」(《東周刊》圖片)

大學讀新聞系的Snowy,無做主播多年,坦言仍然懷念,「有次做立法會選舉直播,當時我真係緊張到想喊。我企喺廠度,睇住熒幕,見到啲票數不停咁變,成地都係稿,鏡頭前我故作鎮定,但又要聽住編輯喺耳機講嘢,佢哋有時忙中有錯,一時話港島東,一時又話新界東,我唔聽清楚隨時報錯。嗰次係我最緊張嘅Live,好彩出嚟嘅反應唔錯,真係好有成功感。」

無做主播後,Snowy曾接拍護膚品網上宣傳片,大談美容心得,外界反應不俗。(《東周刊》圖片)

既然熱愛傳媒工作,卻又選擇離開,可會跟「被辭職」的傳聞有關?Snowy笑言︰「梗係唔係啦!係當時覺得自己好老,我係87年出世,同期新人已經係92年,你話驚唔驚?嗰時我28歲,事業去到樽頸位,做咗幾年主播,如果我結婚生仔,呢份工我又可唔可以繼續攀上去,定係會愈做愈低?香港主播嘅要求唔同外國,唔可以俾我做到四、五十歲;我又唔鍾意做幕後,如果等到30歲先轉行,條路可能仲難行。加上爸爸13年過身,家姐、哥哥又結晒婚,我覺得媽咪心靈上好需要人照顧。媽咪以前做公務員,當知道爸爸有病,就提早退休照顧佢。爸爸走咗之後,媽咪無寄託,所以我最後決定轉型做公關,希望工作時間穩定啲,可以多啲時間陪媽咪。」

三年抱兩的Snowy指暫不打算追多個,早前一家四口穿起家庭裝行街街,幸福滿瀉。(《東周刊》圖片)

2014年Snowy毅然轉行去會計師樓當公關,然而人算不如天算,做了大半年,因為不習慣朝九晚五模式,最後都決定辭職。「可能我份人唔鍾意坐定定,喺寫字樓坐八個鐘,對我嚟講好辛苦,而且以前份工成功感來得快,挫敗感也來得快,但勝在直接。

Tagged:

Facebook Conversations