打風天提振食慾 盤點四間特式咖哩飯餐廳

Fooday @ UPower

打大風,未落雨,高溫難奈都會覺得沒什麼食慾,有時辛辣的咖哩都可幫助提起食慾。今天Upower收集了幾間人氣的咖哩店家,為大家打打氣!

【海賊王餐廳】

資料圖片

位於黃埔的海賊王餐廳,以烈陽號作為主題,以船倉作佈置,設有1: 1主角公仔。重點菜色草帽日式咖哩飯,將白飯及茄汁砌成路飛的標誌草帽,配以香濃的日式咖哩汁和上等安格斯牛肉塊。動畫迷必check之食堂!

資料圖片
資料圖片

【華記士多】

網上圖片

馳名西灣河的咖喱蛋包飯,半熟的蛋皮包住用豉油及雞肉炒的白飯,再淋上咖喱汁,咖喱一啲都唔辣,偏向日式嘅味道,非常開胃都只係$35,抵啊!唯一問題係舖頭比較細,少座位,要坐露天就有啲熱。

網上圖片
網上圖片

【坐忘】

網上圖片

位於天后的坐忘,是一間由日本人開設的餐廳,小店主打日式家常菜,堅持無味精及多菜少油。招牌的豬軟骨野菜咖哩飯,豬軟骨經過多個小時的慢煮,肉質嫩滑, 非常健康又有日本味道,另外可揀雞或牛肉。

網上圖片

【VeggieSF】

網上圖片

以50年代懷舊三藩市作主題的VeggieSF是中環人的素食天堂。餐廳主打創新西方菜式,不過一道星洲喇沙花生椰汁咖哩腰果雜菜飯就是必搶的一道料理,適合要求健康的你。

網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations