【零食試食報告】唔駛去日本都有得食!新出6款期間限定日本零食

豬字頭 @ UPower

最近各大便利店同零食專賣店都新出不同新出日本零食, 其中有幾款口味都好特別、罕有,而且仲係期間限定嘅零食!究竟呢幾款零食有驚喜定係伏味濃厚?今次就等小編身先士卒為大家試食並介紹當中幾款零食。

第1款零食: 卡樂B馬鈴薯燉肉味卡樂脆薯條

 
卡樂B馬鈴薯燉肉味卡樂脆薯條

為較硬身薯脆,因日式馬鈴薯燉肉是日本家常菜式,口味偏甜,所以薯條亦偏甜,味道和日式牛肉蓋飯有點相似。而卡樂脆薯條甚至有日本Youtuber「教路」可以加熱水變成薯蓉,認真一薯兩食!

第2款零食 :Bourbon樹幹香蕉朱古力餅乾

Bourbon樹幹香蕉朱古力餅乾

樹幹形狀非常得意特別,餅乾為普通牛油餅乾,外層再沾上香蕉味朱古力。朱古力甜度適中,香蕉味沒有超濃香精感覺,與朱古力味相當平衡,可以一試。

第3款零食 :卡樂B鯛魚飯味薯片

卡樂B鯛魚飯味薯片

這款薯片包裝上介紹可將鯛魚飯味和同時推出的芫茜味薯片混合,便可以營造出 日式鯛魚釜飯口味,只可惜小編不是芫茜愛好者。此款薯片為鹽味薯片加強版,無腥味,雖鯛魚味不太重,但仍有薯片鹹香味,口痕之選~

第4款零食 :卡樂B七味蛋黃醬Jagabee薯條

卡樂B七味蛋黃醬Jagabee薯條

Jagabee薯條口感一向香脆,但這款期間限定口味味道略爲遜色,要七味無七味,要蛋黃醬無蛋黃醬,只有濃重芝麻味。

第5款零食 :Bourbon Petit 檸檬鹽味迷你薯片

Bourbon Petit 檸檬鹽味迷你薯片

Bourbon Petit 迷你薯片有很多不同口味,期間限定的檸檬鹽味,雖然檸檬酸味和鹹味尚算平衡,但感覺仍然微妙~

第6款零食 :森永杯裝脆口薯條(梅味)

森永杯裝脆口薯條(梅味)

用日本南高梅製,一入口已經有酸酸甜甜的日本梅味,可惜薯條雖然脆口,但缺乏薯味,味道層次欠缺。

Facebook Conversations