人均30蚊嘅部隊火鍋 吃到你肚漲扶牆!

UP_PT @ UPower

食完飽到行唔郁,要扶牆

唔知大家煲韓劇嗰阵最被吸引嘅係乜嘢?係Romantic的劇情定係高顔值的型男靚女?都唔係!最打動我嘅係誘人的韓式料理啊~

今次推介嘅哩家韓料店落點在深圳寶安,號稱性價比最高嘅韓式料理店——因爲店裏最貴的居然係30蚊的部隊鍋,其他韓料都係10-20蚊!哇,依家物价咁高居然有咁笋嘅事?即睇詳情!

網上圖片

小店開係小巷裏,店面唔大但係胜在溫馨,有點日式深夜食堂嘅feel~這裡係不少學生黨至愛,入店經常可見成班學生嚟搵食。

網上圖片

主打嘅部隊鍋平價30蚊,但分量居然不少,一份火鍋兩個女仔share冇問題~火腿、金針菇、豆腐、魚餅、拉麵通通齊晒,再加上一片Cheese畫龍點睛,拌匀吸面,哇,真係「停不下來」!

網上圖片

辣炒年糕,與韓式辣白菜一起炒成,所以口感刺激但也不會太重,上面仲有層白芝麻,入口鮮香軟糯,讓人一吃就上癮。

網上圖片

滑嫩嘅玉子燒是衆多女食客的最愛啦~雞蛋生熟恰當,口感厚實,還帶有濃濃的芝士香味,口感多重,值得一試!

網上圖片

店内還售有石鍋拌飯、泡菜湯、紫菜包飯等經典韓料,選擇多多,絕對會食到勁飽!另外店家上菜前還會貼心奉上餐前小菜,辣白菜和腌蘿蔔,爽脆開胃。

網上圖片
網上圖片

店面雖小不起眼,但卻暗藏美味!下次入深圳搵食,又多個選擇!

店名:幸福里韓式石鍋料理

地址:深圳寶安區新安街道十九區靈芝新村86棟101(十九區三味書屋對面)

營業時間:星期一至日 10:00 a.m.-9:00 p.m.

Facebook Conversations