母親炮製暗黑蘿蔔糕 絲打食完:「可一不可再」

Ching Koo @ UPower

豬年最新暗黑料理!

農曆新年終於到喇,一班人可以放假、逗利是、食好嘢,應該是好開心的日子。但近日一位高登絲打,就因為新年而被逼食呀媽暗黑料理!

事緣這位絲打的媽媽,見豬年將到,心血來潮決定自製蘿蔔糕,買下不少靚食材,用了大半日時間製作,但完成品就出人意料,外表極為出眾,就好似一堆嘔吐物一樣。這時,絲打和媽媽才發現竟然落錯了糯米粉。這種情況,相信媽媽也是第一次遇到,但又不想丟掉糯米蘿蔔糕,浪費食材,於是致電絲打婆婆請教能否食用。

網上圖片
網上圖片

網民得知絲打的遭遇,各自獻計:「當咸嘅年糕食囉」、「當蘿蔔糍食囉」、「攞去煎會唔會好啲?」「放湯,當咸湯圓咁食,勸絲打樂觀面對。有網民更大讚絲打是孝女,亦有網民笑稱:「又係時候測試吓邊個係親生仔女邊個係執返嚟」。及後,絲打貼上糯米蘿蔔糕照片,並分享食後不斷放無聲臭屁,如廁也遭殃,勸大家可一不可再,不要用糯米粉做蘿蔔糕,,衰硬!

但其實媽媽又錯唔晒,因為的確有蘿蔔糕用糯米粉製作的,但做蘿蔔糕時記得睇清楚分量、步驟,否則就會好似絲打一樣不斷放無聲臭屁。

過程非常簡單,第一步:將白蘿蔔刨絲,並蒸熟。第二步:將配料臘腸、香菇切丁,和蝦米同時炒香。第三步:將適當份量糯米粉混入清水,調成粉漿。第四步:在蘿蔔絲中加入鹽、白胡椒、配料、醬油,再加入粉漿拌勻。第五步:將粉漿倒入模具內,放進電鍋蒸完再焗,就可以食到香噴噴蘿蔔糕。

Facebook Conversations