無限金句喪搞GAG 網民Like爆《長命百二歲II》皆因有佢

UP_PT @ UPower

出口成「GAG」!

今輯節目首兩集到訪荷蘭,方東昇同兩位拍檔黃曉塋和李曉欣,先後到當地的「失智農場」、「阿嫲廚房」和「回憶博物館」等長者設施參觀,方東昇在節目中不斷搞GAG;到第二集,他又與兩位拍檔參觀荷蘭最受歡迎的長者電視台「Max TV」,更為這個「大台」改中文名為「祝英台」;又大玩記憶配對遊戲,11題中答錯兩題,方東昇全程「零」回答,被主持人問點解唔答問題,佢就以廣東話回應「翹埋雙手,已經係幫手。」十分搞笑。

方東昇連爆金句。

總結首兩集金句,包括:

1. 「世界上最大嘅空間,就係進步空間。」--方東昇同長者打羽毛球打到索晒氣時,揚言現在開始練習,將來到那個年紀時會比他們打得好。

2. 「再鋒利嘅刀都有生鏽嘅一日,再犀利嘅風車都有停落嚟嘅一日。」--另一女主持黃曉瑩在荷蘭,問到點解咁大風風車仍然不轉動,方東昇如此回答。

3. 「失智事小,失蹤事大。」--參觀荷蘭失智農場時感慨香港做不到。

4. 「忘記或許有忘記嘅好,佢嘅世界不再有煩腦,在雨中也可以翩翩起舞。」--失智農場的長者與黃曉瑩雨中起舞。

黃曉塋問點解風車唔轉,方東昇搞GAG回應。
曉塋雨中與長者翩翩起舞

5. 「翹埋雙手,已經係幫手。」--形容老人酒店的老人家自行工作,毋須人幫手。之後在荷蘭電視台玩遊戲,被主持人問點解無答問題,佢再以同一金句回應。

6. 「世界零距離,但年齡有距離。」--參觀「回憶博物館」時有感而發。

7. 「長者一齊煮飯仔,全因一名後生仔。」--當地青輕人聚集長者創辦「阿嫲廚房」。

8. 「患認知障礙嘅老人,有時就好似靜止嘅風車,大腦唔轉,記憶停留。」--節目尾聲時,形容養老政策和設施,就好像推動風車轉動的「風」。

另外,荷蘭首相呂特去年曾訪港,方東昇與他進行訪問,探討荷蘭的長者政策。

專訪荷蘭首相呂特。

Facebook Conversations