【好多井井】廉署跟車好貼神抽水:咪以為做足保密就可以Chxxting

UP_PT @ UPower

睇個勢,海水都遲早被抽乾!

許志安與黃心穎被爆車廂「偷食」。

歌手許志安與藝人黃心穎被爆車廂「偷食」,是今日全城最爆熱話!廉政公署負責的facebook專頁「全城‧傳誠」,亦「唔執輸」,超有效率出PO,題為《Cheat精Cheating斷到正》,加入「抽水」行列!圖文加hashtag呼籲網民「咪以為保密功夫做到足,就可以Cheating」!

網上圖片

該PO更指「數碼足跡、天眼到處都係,要搵貪污證據,其實唔難,邊有咁易走得甩?」!更提醒市民勿貪污「咪以為黑蚊蚊冇人知,做過梗有痕迹」。當中的hashtag「#教而不善」、「#教而不善 #收授雙方一齊玩完 #貪心邊有得咁安心 #要學識制服心魔同誘惑 #現實離奇過劇集」,更語帶雙關。

資料圖片

不少網民都讚不絕口,更指「抽得快,狠,準!」,更讚揚「香港勝在有icac」!

網上圖片

Facebook Conversations