【遊台注意】Qoo強勢回歸推3款復刻版果汁 抽獎贏埋Cute爆造型慵懶攬枕

L.A. @ UPower

出賣年齡系列……

「好飲,就係Qoo!」Qoo果汁你飲過未?早年甚受歡迎的Qoo廣告歌,吸引不少小朋友注意,買一瓶又一瓶Qoo,其後在市場難以找到這瓶果汁飲品,但今年夏天Qoo果汁返來啦!

網上圖片

由可口可樂公司出品的Qoo非碳酸飲品,今次將Qoo復刻飲品重新上市,以「美粒果 x Qoo」重新包裝推出市場,大家更可以將超可愛的Qoo限定包裝帶回家。

三款全新包裝包括剉冰款、南島度假款及潛水款,驟眼看已經夠消暑,夏天來一瓶確實消暑又解渴!

網上圖片

由即日起「美粒果 x Qoo」限量包裝可於台灣便利店及超級市場等購買,更有「Qoo」陪你酷一夏」抽獎活動,遊台灣時不妒碰碰運氣喔!

另外,凡購買「美粒果 x Qoo」包裝的橙汁450ml或1250ml、以及白葡萄汁450ml,記得留意樽蓋,即日起至9月30日有機會可抽中超療癒的Qoo限量懶骨頭和造型抱枕呢!

網上圖片

銷售點﹕台灣便利店及超級市場

Facebook Conversations