霆鋒大呻等紅館開個唱等到頸長 祖兒讚完佢比張敬軒靚仔仲幫手集氣

UP_PT @ UPower

大吐苦水~

容祖兒紅館個唱舉行第13場,祖兒請來久未在紅館跟觀眾見面的謝霆鋒當嘉賓,介紹霆鋒時,她說,「如果張敬軒係靚仔,佢係超級靚仔,人平時好chok,但係佢有一顆溫柔的心,因為我見証過!」,之後祖兒更唱出霆鋒的首本名曲《玉蝴蝶》。

容祖兒紅館個唱第13場,請來謝霆鋒當嘉賓。
容祖兒紅館個唱第13場,請來謝霆鋒當嘉賓。
容祖兒紅館個唱第13場,請來謝霆鋒當嘉賓。

對於祖兒說:「謝霆鋒一路好想繼續跟大家開演唱會,你地想唔想?」觀眾立即起哄,但霆鋒表示:「話時話,我想同呢個空間講,紅館呢個空間呀,我入左紙兩年,一次又一次被推翻,再推我就唔開啦。」祖兒不知是不是怕霆鋒把話說得太盡,隨即幫忙打圓場,「鋒哥,千錯萬錯都係我錯,唔好咁講,你知不知我呢個騷也拿了很耐先有期,無論等到邊一日,今年又好,下年又好,總之大家都會等你啦,係咪?」觀眾就報以歡呼聲和應。

容祖兒紅館個唱第13場

接著二人再邊合唱《阿門》,邊唱邊同觀眾握手,祖兒就不停同觀眾講,「係咪好靚仔?不老的傳說呀!食左防腐劑呀!」

Facebook Conversations