朱晨麗被何廣沛讚係「無價之寶」 :佢咁讚賞我好感恩

UP_PT @ UPower

總之就係甜啦!

朱晨麗以嘉賓模特兒身份出席鐘表展記者會。提到早前何廣沛形容她是無價之寶,朱晨麗甜笑回應「我感恩,佢咁樣讚賞我」。

何廣沛稱她是無價之寶,朱晨麗話感恩佢咁樣讚賞我

朱晨麗表示曾購票名錶送給家人,而自己就甚少佩戴名錶,反而喜歡佩戴以功能為主的運動型手機。她說:「最緊要睇到心律到電話訊息。(驚錯過男友訊息?)唔係,係睇公司通告。」提到早前跟何廣沛及大班朋友到泰國旅行,問到送上甚麼生日禮物?她甜絲絲笑說:「成班朋友同佢去泰國旅行仲想點,我都想我生日有朋友陪我去旅行啊!」

何廣沛稱她是無價之寶,朱晨麗話感恩佢咁樣讚賞我

提到日前記者笑問何廣沛,朱晨麗可有將自己當生日禮物送上,而何廣沛則表示沒有,因她是無價之寶。朱晨麗笑說:「我感恩,佢咁樣讚賞我。」談到旅程可有加深了解,她提到拍攝新《大醬園》已朝夕相對,但兩個人需要更多時間了解。

朱晨麗

此外,談到有報導指劇集《多功能老婆》將於10月播放,朱晨麗有留意有關報道,但仍未收再公司正式通知。她說:「都係耐無見千嬅,之前話約食飯,但係佢忙緊演唱會。如果上就好,我哋又可以見面。」

朱晨麗

Facebook Conversations